הר הבית בפנים / הר הבית חדשות משמרת מחאה ותפילת ראש חודש בעקבות סגירת הר הבית לשבוע ליהודים / השוחט את התודה חוץ לחומה בארו אותו ואמרו חוץ מבית פגים והוא מקום חוץ להר הבית אבל אם היה הלחם קרוב מן העזרה אעפ שהוא חוץ לחומת העזרה.

הר הבית בפנים / ×"ר ×"×'ית ×—×"שות משמרת מחא×" ותפילת ראש חו×"ש ×'עק×'ות ס×'ירת ×"ר ×"×'ית לש×'וע לי×"ו×"ים / השוחט את התודה חוץ לחומה בארו אותו ואמרו חוץ מבית פגים והוא מקום חוץ להר הבית אבל אם היה הלחם קרוב מן העזרה אעפ שהוא חוץ לחומת העזרה.. השוחט את התודה בפנים ולחמה חוץ לחומה כו': בימים אלו, בהם דנים על הר הבית, ראוי להזכיר דברים מספרו 'הר הבית', אותו פרסם כשנה לפני. האחד, בפנים לחומת העיר, בקרבת הר הבית, והאחר מחוץ לחומת העיר, שנקרא גם כפר בית פאגי. הר הבית / הרב שלמה גורן. והנה נראה הא דבמקדש מותר דוקא מעזרת ישראל בפנים דהוי מחנה שכינה אבל חוץ לעזרה בכל הר הבית אסור ועוברים משום לאו זה, ואפשר הכל הוא בכלל בהמק, וערמ שם גבי נטיעת אילן.

במרכזו כיפת הסלע ומסגד אל אקצה, המטע המלבני הזה של כמה 150,000 מר תופס שישית מהשטח בעיר העתיקה. על הרחבה עמד בית המקדש השני, אותו שיפץ הורדוס. מהומות מנהרת הכותל (שם קוד צהלי: בחירות ברשויות המקומיות ובמועצות האזוריות, סיוע לרשויות המקומיות בהיערכות לשעת חירום ,רישוי עסקים, ארנונה, ניהול המאגר הביומטרי, עדות דתיות, חופי רחצה, המעבר לשעון קיץ וחורף. בימים אלו, בהם דנים על הר הבית, ראוי להזכיר דברים מספרו 'הר הבית', אותו פרסם כשנה לפני.

×
×"ר ×"×'ית תמונות ירושלים ×"כל או×"ות ירושלים from allaboutjerusalem.com
מפעם לפעם מתעורר צורך להזכיר לרשויות המדינה כי שטח הר הבית. כוח המשטרה בפיקודו של מפקד המחוז, ניצב משה (צ׳יקו) אדרי, הפתיע את המתבצרים הפורעים ונכנס לשטח הר הבית סמוך לשעה 06:45, במטרה לאפשר את תחילת הביקורים בשטח ההר בשעה המקובלת. משרד הפנים עוסק בנושאי שלטון מקומי ביניהם: 'המערה', כאשר בתקופה זו הכניסה לבית הכנסת עוד פנתה לרחוב, ובית הכנסת נקרא 'מערה' כנראה על שם שהיה שקוע בפנים הר הבית. בנוסף, הבוקר נמצאו כמויות גדולות תחמושת במתחם הר הבית שניות לאחר שיצאו מהר הבית, הם החלו בתפילת שמונה עשרה בהובלת שליח ציבור. הר הבית נפתח היום (ראשון) למתפללים מוסלמים ולמבקרים, אחרי כחודשיים שבהם הוא נותר סגור באופן חריג בגלל התפשטות הקורונה. ומזהים את מערת השער עם בית הכנסת המכונה במקורות התקופה:

הכוח המשיך בדרכו והרב גורן המשיך לנסות לפרוץ את השער למערת המכפלה.

כך נוצר מצב בלתי נסבל שגם לאחר שחרור הר הבית על ידינו נשארו המוסלמים על הר הבית למעלה ואנו למטה, הם בפנים ואנו בחוץ. בשבוע הבא בכד מרחשוון יחולו עשרים שנה לפטירתו של הרב הראשי לישראל, הגאון הרב שלמה גורן זצל. שניות לאחר שיצאו מהר הבית, הם החלו בתפילת שמונה עשרה בהובלת שליח ציבור. רק לאחר מאמץ רב, בסיוע כוח צהל. ומזהים את מערת השער עם בית הכנסת המכונה במקורות התקופה: בחירות ברשויות המקומיות ובמועצות האזוריות, סיוע לרשויות המקומיות בהיערכות לשעת חירום ,רישוי עסקים, ארנונה, ניהול המאגר הביומטרי, עדות דתיות, חופי רחצה, המעבר לשעון קיץ וחורף. רחבת הר הבית בנויה על גבי גבעה אשר במסורת היהודית מזוהה כהר. בנוסף, הבוקר נמצאו כמויות גדולות תחמושת במתחם הר הבית כנראה שהיו שני מקומות ששמם בית פאגי. למדרון שלמרגלות חומת הר הבית הגיעו אפוא בכירי הרשות: מהומות מנהרת הכותל (שם קוד צהלי: הר הבית נפתח היום (ראשון) למתפללים מוסלמים ולמבקרים, אחרי כחודשיים שבהם הוא נותר סגור באופן חריג בגלל התפשטות הקורונה. זו חזרת השץ אחרי שהם עשו עמידה בפנים, אמר אחד השוטרים.

והנה נראה הא דבמקדש מותר דוקא מעזרת ישראל בפנים דהוי מחנה שכינה אבל חוץ לעזרה בכל הר הבית אסור ועוברים משום לאו זה, ואפשר הכל הוא בכלל בהמק, וערמ שם גבי נטיעת אילן. עבודת סמינריון הר הבית, היסטוריה ואמנות האיסלם, אדריכלות מקומות קדושים בירושלים, אומנות מוסלמית, הר הבית אצל המוסלמים והיהודים בעניין הר הבית, מיד לאחר שחרור ההר במלחמת ששת הימים, רצה הרב גורן להקים בית מדרש של הרבנות הצבאית על הר הבית, במקום המותר בכניסה, כדי להתקרב יותר אל הקודש ולבטא את הריבונות של עם ישראל על הר הבית. שניות לאחר שיצאו מהר הבית, הם החלו בתפילת שמונה עשרה בהובלת שליח ציבור. כוח המשטרה בפיקודו של מפקד המחוז, ניצב משה (צ׳יקו) אדרי, הפתיע את המתבצרים הפורעים ונכנס לשטח הר הבית סמוך לשעה 06:45, במטרה לאפשר את תחילת הביקורים בשטח ההר בשעה המקובלת.

×'×™×
×'×™×"ינו רק כחול ×"ר ×"×'ית ו×"לאמת ×"ק×"וש×" לולאת ×"אל from tomerpersico.files.wordpress.com
במצוק נחל קדרון, אל מול הר הבית, עומדת אחת ממצבות הקבורה המפוארות ביותר שנבנו בארץ ישראל, הידועה בשם יד אבשלום. נקראת לעיתים כיפת הזהב) היא מבנה מוסלמי אשר נבנה בשנת 691 לספירה בפסגתו של הר הבית.על פי המסורת היהודית כיפת הסלע בנויה על גבי אבן השתייה, ומכאן. על הרחבה עמד בית המקדש השני, אותו שיפץ הורדוס. החלטת הרב גורן להדפיס את הספר על הר הבית. הר הבית נפתח היום (ראשון) למתפללים מוסלמים ולמבקרים, אחרי כחודשיים שבהם הוא נותר סגור באופן חריג בגלל התפשטות הקורונה. האחד, בפנים לחומת העיר, בקרבת הר הבית, והאחר מחוץ לחומת העיר, שנקרא גם כפר בית פאגי. במרכזו כיפת הסלע ומסגד אל אקצה, המטע המלבני הזה של כמה 150,000 מר תופס שישית מהשטח בעיר העתיקה. הר הבית / הרב שלמה גורן.

השוחט את התודה חוץ לחומה בארו אותו ואמרו חוץ מבית פגים והוא מקום חוץ להר הבית אבל אם היה הלחם קרוב מן העזרה אעפ שהוא חוץ לחומת העזרה.

רק לאחר מאמץ רב, בסיוע כוח צהל. ומזהים את מערת השער עם בית הכנסת המכונה במקורות התקופה: נקראת לעיתים כיפת הזהב) היא מבנה מוסלמי אשר נבנה בשנת 691 לספירה בפסגתו של הר הבית.על פי המסורת היהודית כיפת הסלע בנויה על גבי אבן השתייה, ומכאן. בנוסף, הבוקר נמצאו כמויות גדולות תחמושת במתחם הר הבית מנחת חינוך מצוה שמט אות א: עבודת סמינריון הר הבית, היסטוריה ואמנות האיסלם, אדריכלות מקומות קדושים בירושלים, אומנות מוסלמית, הר הבית אצל המוסלמים והיהודים למדרון שלמרגלות חומת הר הבית הגיעו אפוא בכירי הרשות: על הרחבה עמד בית המקדש השני, אותו שיפץ הורדוס. בחירות ברשויות המקומיות ובמועצות האזוריות, סיוע לרשויות המקומיות בהיערכות לשעת חירום ,רישוי עסקים, ארנונה, ניהול המאגר הביומטרי, עדות דתיות, חופי רחצה, המעבר לשעון קיץ וחורף. הר הבית נפתח היום (ראשון) למתפללים מוסלמים ולמבקרים, אחרי כחודשיים שבהם הוא נותר סגור באופן חריג בגלל התפשטות הקורונה. בפנים נאספו פעילי כך, אנשי ימין מוכרים, ותיקי המחתרת היהודית וגם משפחות רבות עם ילדים. בעניין הר הבית, מיד לאחר שחרור ההר במלחמת ששת הימים, רצה הרב גורן להקים בית מדרש של הרבנות הצבאית על הר הבית, במקום המותר בכניסה, כדי להתקרב יותר אל הקודש ולבטא את הריבונות של עם ישראל על הר הבית. משרד הפנים עוסק בנושאי שלטון מקומי ביניהם:

הילדים הוזמנו להצגה בנושא הר הבית, אבל רובם העדיפו להישאר ולצפות בגורלו של השה. במרכזו כיפת הסלע ומסגד אל אקצה, המטע המלבני הזה של כמה 150,000 מר תופס שישית מהשטח בעיר העתיקה. הר הבית נפתח היום (ראשון) למתפללים מוסלמים ולמבקרים, אחרי כחודשיים שבהם הוא נותר סגור באופן חריג בגלל התפשטות הקורונה. כנראה שהיו שני מקומות ששמם בית פאגי. האחד, בפנים לחומת העיר, בקרבת הר הבית, והאחר מחוץ לחומת העיר, שנקרא גם כפר בית פאגי.

×
×"ר ×"×'ית ×—×"שות משמרת מחא×" ותפילת ראש חו×"ש ×'עק×'ות ס×'ירת ×"ר ×"×'ית לש×'וע לי×"ו×"ים from har-habait.org
החלטת הרב גורן להדפיס את הספר על הר הבית. הר הבית / הרב שלמה גורן. 'המערה', כאשר בתקופה זו הכניסה לבית הכנסת עוד פנתה לרחוב, ובית הכנסת נקרא 'מערה' כנראה על שם שהיה שקוע בפנים הר הבית. ומזהים את מערת השער עם בית הכנסת המכונה במקורות התקופה: נקראת לעיתים כיפת הזהב) היא מבנה מוסלמי אשר נבנה בשנת 691 לספירה בפסגתו של הר הבית.על פי המסורת היהודית כיפת הסלע בנויה על גבי אבן השתייה, ומכאן. השוחט את התודה חוץ לחומה בארו אותו ואמרו חוץ מבית פגים והוא מקום חוץ להר הבית אבל אם היה הלחם קרוב מן העזרה אעפ שהוא חוץ לחומת העזרה. השוחט את התודה בפנים ולחמה חוץ לחומה כו': האחד, בפנים לחומת העיר, בקרבת הר הבית, והאחר מחוץ לחומת העיר, שנקרא גם כפר בית פאגי.

השוחט את התודה חוץ לחומה בארו אותו ואמרו חוץ מבית פגים והוא מקום חוץ להר הבית אבל אם היה הלחם קרוב מן העזרה אעפ שהוא חוץ לחומת העזרה.

על הרחבה עמד בית המקדש השני, אותו שיפץ הורדוס. בשבוע הבא בכד מרחשוון יחולו עשרים שנה לפטירתו של הרב הראשי לישראל, הגאון הרב שלמה גורן זצל. מפעם לפעם מתעורר צורך להזכיר לרשויות המדינה כי שטח הר הבית. 'המערה', כאשר בתקופה זו הכניסה לבית הכנסת עוד פנתה לרחוב, ובית הכנסת נקרא 'מערה' כנראה על שם שהיה שקוע בפנים הר הבית. כיום יש כאלה העולים להר הבית והם עולים כמובן לעזרת ישראל ומסתמכים על טבילה ועל זה שהם יודעים את מקום קודש הקודשים ודרך זה מחשבים את שטח הר הבית שמותר להיכנס אליו. האחד, בפנים לחומת העיר, בקרבת הר הבית, והאחר מחוץ לחומת העיר, שנקרא גם כפר בית פאגי. השוחט את התודה בפנים ולחמה חוץ לחומה כו': הוא הגיע למקום, אך הקבר היה נעול ואדם ששהה בפנים טען שאין לו מפתחות. במרכזו כיפת הסלע ומסגד אל אקצה, המטע המלבני הזה של כמה 150,000 מר תופס שישית מהשטח בעיר העתיקה. והיה בקרבת הר הבית, והוא מחוצה לו בלי ספק (פירושו למנחות פו, מג). והנה נראה הא דבמקדש מותר דוקא מעזרת ישראל בפנים דהוי מחנה שכינה אבל חוץ לעזרה בכל הר הבית אסור ועוברים משום לאו זה, ואפשר הכל הוא בכלל בהמק, וערמ שם גבי נטיעת אילן. שניות לאחר שיצאו מהר הבית, הם החלו בתפילת שמונה עשרה בהובלת שליח ציבור. הילדים הוזמנו להצגה בנושא הר הבית, אבל רובם העדיפו להישאר ולצפות בגורלו של השה.

בשבוע הבא בכד מרחשוון יחולו עשרים שנה לפטירתו של הרב הראשי לישראל, הגאון הרב שלמה גורן זצל הר הבית. בפנים נאספו פעילי כך, אנשי ימין מוכרים, ותיקי המחתרת היהודית וגם משפחות רבות עם ילדים.

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama

Facebook